ΠΟΔΗΛΑΤΟΠΟΡΕΙΑ

ΠΑΤΡΑ
ΠΛΑΤΕΙΑ ΟΛΓΑΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ7/8 19:00
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
(Αράτου κ΄Κορινθου)
Κάθε Τρίτη στις 21:00

Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2007

22/9 2007 Παγκόσμια Ημέρα Χωρίς...



Σάββατο 22/9

θα γίνει ποδηλατοπορεία για την Παγκόσμια Ημέρα Χωρίς

Αυτοκίνητο.


Η πορεία θα ξεκινήσει στις 5 από την πλατεία Όλγας.


Επίσης συμμετεχουμε και στηρίζουμε  το 9ο Διεθνές 
Πανόραμα Ανεξάρτητων Δημιουργών Φίλμ και Βίντεο που διεξάγεται
από τις 21 εως και τις 29 Σεπτεμβρίου 2007 στο Θέατρο Λιθογραφείον - Μαιζώνος 172β Πάτρα

Για περισσότερα επισκευθείτε την σελίδα:
Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ της Πάτρας
http://www.independent.gr




7 Comments:

Blogger par...alogos said...

Χαίρετε!!!
Πέρασα χθες μια βόλτα από το "Λιθογραφείον" και είδα κάποια σχέδια ποδηλατοδρόμων που είχατε κάνει για την Πάτρα.
Και το ερώτημά μας ήταν τι θα γίνει με τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα.
Δλδ νομίζω το πρόβλημα κάθε μεγάλης πόλης είναι το πρόβλημα του παρκαρίσματος.
Αν τα αμάξια καταλαμβάνουν το 50% του δρόμου, που να χωρέσει ο έρμος ο ποδηλατόδρομος;

Καλημέρα!!!

10:46 π.μ.  
Blogger morfeas said...

Γεια σου ρε παρ...άλογε!!!

Λοιπόν το θέμα είναι ότι η κατασκευή ποδηλατοδρόμων ή πεζόδρομων ή οποιαδήποτε άλλη κυκλοφοριακή παρέμβαση δεν μπορεί να σταθεί από μόνη της. Όταν κάνεις έναν πεζόδρομο, πρέπει να προβλέψεις που θα διοχετευτεί η κυκλοφορία και που θα πάνε τα παρκαρισμένα. Άρα η σωστή αντιμετώπιση είναι: βλέπουμε τι θέλουμε να κάνουμε, και μετά τι επιπτώσεις θα έχει αυτό και πως θα τις αντιμετωπίσουμε, και κάνουμε τα ανάλογα έργα, δηλαδή πάρκινγκ, προσθέτουμε γραμμές λεωφορείων, αγοράζουμε καινούρια λεωφορεία κλπ. Στη Λάρισα έχει γίνει αυτό. Στην Στοκχόλμη όταν βάλανε διόδια στο κέντρο, αγοράσανε 200 καινούρια λεωφορεία και βάλανε 2 καινούριες γραμμές. Όπως βλέπεις όλα γίνονται. Θέληση να υπάρχει.

11:25 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Λοιπόν, ωραίο το θέμα με το ποδήλατο, επειδή όμως είναι πολύ ευάλωτο θέλει και κάποιες υποδομές, που η Πάτρα ΔΕΝ έχει. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μου σπάτε τα νεύρα και να φοβάμαι μη σας μαζέψω.

11:55 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

τα σχέδια ποδηλατοδρόμων δεν ειναι δικα μας
ειναι απο τη μελετη του βλαστου
πηγαινε στα κειμενα στο blog για περισσοτερα

1:37 μ.μ.  
Blogger morfeas said...

φίλε ανώνυμε που φοβάσαι μη μας μαζέψεις.

το πρώτο πράγμα που χρειάζεται για να κυκλοφορείς με ασφάλεια στο δρόμο είναι να σέβεσαι τους άλλους και να κάνεις ό, τι μπορείς για να μην τους βάζεις σε κίνδυνο. ναι, οι υποδομές δεν υπάρχουν, αλλά το ποδήλατο είναι όχημα και ως εκ τούτου η θέση του είναι στο δρόμο. οι ποδηλατόδρομοι το μόνο που κάνουν είναι να διευκολύνουν τους ποδηλάτες. άρα αφού δεν έχουμε ποδηλατόδρομους τόσο οι οδηγοί όσο και οι πεζοί και οι ποδηλάτες πρέπει να σεβόμαστε ο ένας τον άλλο για να μην έχουμε προβλήματα. τα νεύρα στο τιμόνι είναι επικίνδυνα.

4:19 μ.μ.  
Blogger par...alogos said...

1) Τα καλύτερα μέσα μαζικής κυκλοφορίας είναι το πρωταρχικό κομμάτι που πρέπει κάποιος να μελετήσει ώστε να μειώσει την κίνηση στις πόλεις. Νομίζω ότι τον τελευταίο χρόνο στην Πάτρα έγινε μια μικρή προσπάθεια να βελτιωθούν τα άθλια αστικά ΚΤΕΛ. Αλλά δεν αρκεί. Πρέπει να γίνει δελεαστικό στον πολίτη που θέλει να κατέβει κέντρο, η μετακίνηση με μέσα μαζικής κυκλοφορίας, ώστε να μειωθεί η κίνηση αυτοκινήτων στο κέντρο.

2) Θέσεις πάρκινγκ.
Το πρόβλημα είναι απλό, η λύση όχι και τόσο απλή. Αν θέλετε να μιλάμε για το απώτερο μέλλον, η πρόταση είναι: κάθε νέα πολυκατοικία που χτίζετε να έχει πιλοτή τέτοια που να χωράνε τα αμάξια των ενοίκων της.
Αν θέλετε να μιλήσουμε για το παρόν στην Πάτρα για παράδειγμα, ίσως μια λύση θα ήταν η "αποκέντρωση" των θέσεων πάρκινγκ. Δηλαδή η δημιουργία θέσεων έξω από το κέντρο (π.χ. στον χώρο κοντά στα Veso) και η τακτή δωρεάν μετακίνηση του κόσμου με λεωφορεία στο κέντρο.
Ίσως δεν είναι και η καλύτερη δυνατή λύση, αλλά μπορεί να είναι εν δυνάμει λύση.

3) Ποδηλατόδρομοι είναι καλό να υπάρχουν. Είχα παέι στο Μόναχο και η πόλη ήταν καταπληκτική. Πράσινο παντού. Πάρκα παντού. Πεζοδρόμια τεράστια και για πεζούς και για ποδήλατα, πεζόδρομοι γεμάτοι (Μαριαν Πλατζ).
Αυτό προυποθέτει ένα καλό πολεοδομικό σχέδιο πόλης.
Δεν είναι δυνατόν βέβαια η Πάτρα και η κάθε Πάτρα να γίνει σε στυλ Μονάχου, αλλά αν θέλουμε να βλέπουμε και λιγάκι το μέλλον καλό θα ήταν να προληφθούν αυτά και να έχουμε ένα μοντέλο στο μυαλό μας.

Τώρα για το παρόν μπορούν όντως να υπάρξουν προτάσεις. Ειδικά στην Πάτρα που στα τελευταία χρόνια χτίζονται νέες πολυκατοικίες παντού .

4) Άσχετο αλλά ψάχνω να αγοράσω μια ζάντα. Ξέρει κάποιος που θα βρω; [μόνο το μαγαζί στην Γεωργίου έχω υπ` όψην]

5:24 μ.μ.  
Blogger morfeas said...

παρ...άλογε ομιλείς λογικότατα. οι ελληνικές πόλεις ποτέ δεν είχαν προγραμματισμό, δεν χτίζονταν με σχέδιο. απλώνονταν άναρχα. για αυτό έχουμε τέτοια προβλήματα. είναι μεγάλη κουβέντα.

τριών ναυάρχων κάτω κάτω είναι ο χάρης. στην αθηνών, δίπλα στις γραμμές, πριν το δρόμο που στρίβεις για θεατράκι είναι ένας άλλος. στην ακρωτηρίου ψηλά είναι ο γκόλφης, και πιο μετά ο αμερικάνος. νομίζω ότι έχει κι ένα ποδηλατάδικο στη γερμανού αλλά δεν είμαι σίγουρος. αυτά, δεν ξέρω άλλα και δεν πρέπει να υπάρχουν κι άλλα.

υγ. έγινες θαμώνας...

7:07 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home